Czy warto postawić na kolportaż ulotek?

Istnieje wiele mieszanych opinii na temat tego, czy reklamy internetowe działają równie dobrze, jak te tradycyjne. Obie strony mają wiele argumentów. Ostatecznie to, czy dana reklama jest skuteczna, zależy tylko od celu, który próbujesz osiągnąć. W dzisiejszym artykule przyjrzymy się, czy ulotki mogą przynieść wymierne korzyści. Przekonaj się, czy warto w nie zainwestować i czy będzie to opłacalne dla Twojej firmy.

Ulotki i ich skuteczność

Czy rozdawanie ulotek przekłada się na większe zainteresowanie klientów? Wyniki rozmaitych badań pokazują, że około 3% osób czytających broszury kończy jako klienci firmy. Należy tutaj dodać, że reklama w formie ulotki pomaga nam też budować świadomość marki u innych klientów, co może zaprocentować w przyszłości, kiedy klient będzie potrzebował skorzystać z usług firmy działającej w naszej branży.

Jeśli się nad tym zastanowimy, może wydawać się, że to niewiele, ale 3% to w rzeczywistości dość znaczący wynik. Powiedzmy, że rozdano 1000 broszur, a to oznacza, że 30 osób będzie zainteresowanych Twoją ofertą! Ulotki nie są drogie w druku i dystrybucji, mogą również okazać się skuteczną formą reklamy niż inne formy – zwłaszcza gdy są dostarczane z czyjegoś domu, a nie z ulicy. Gdy klient otrzymuje ulotkę pocztą, ma więcej czasu, aby ją przeczytać. Oznacza to, że mamy większą szansę na to, by zapoznali się z naszą ofertą.

Kiedy kolportaż ulotek jest dobrą opcją?

Jak pisaliśmy w powyższym akapicie, jednym ze sposobów dotarcia do klientów może być dostarczanie ulotek bezpośrednio do ich skrzynek pocztowych. Dla firm, które działają lokalnie, jest to skuteczne rozwiązanie. W ten sposób mogą oni dotrzeć ze swoim przekazem bezpośrednio do klientów mieszkających w regionie, w którym działa dane przedsiębiorstwo.

Być może słyszałeś o Pro-Mailerze, to firma oferująca kolportaż ulotek w Żywcu, Bielsku-Białej, Częstochowie, czy Katowicach. Firma działa na terenie Śląska i Małopolski. Sprawdź ich ofertę, postaw na kolportaż ulotek w Żywcu: http://kolporterulotek.pl/roznoszenie-ulotek-zywiec/.

O czym pamiętać, rozprowadzając ulotki?

Pamiętaj, że kolportaż ulotek nie jest równoznaczny z zasypywaniem potencjalnych klientów ulotkami na każdym kroku. Ich nadmiar może przynieść odwrotny skutek – zamiast zachęcić odbiorcę do swojej oferty, możesz go zniechęcić do swojej marki.

Unikaj zbytniego śmiecenia. Doprowadzi to po prostu do nieatrakcyjnej przestrzeni publicznej, a ludzie będą mniej skłonni mówić o Twojej marce w dobry sposób, która będzie im się kojarzyła z zaśmiecaniem. Upewnij się również, że przestrzegasz ograniczeń dotyczących dystrybucji ulotek. Możesz mieć zakaz wrzucania ich do holu budynku lub umieszczania ich w skrzynkach pocztowych. W większości budynków znajdują się wyznaczone tablice, na których można umieszczać ulotki.