druk katalogów

Dlaczego wysoki jakościowo druk katalogów ma znaczenie w sprzedaży wysyłkowej?

Sprzedaż wysyłkowa posiada skuteczne narzędzie w postaci katalogów. Służą one do prezentowania oferty firmy potencjalnym klientom, a tym samym docierania do nowych odbiorców i zachęcania ich do zakupu. Dlatego istotne znaczenie ma zarówno treść, grafika i inne elementy zawarte w katalogach, jak i jakość ich wydruku.

Katalog – niezbędny w działaniach sprzedażowych i promocyjnych firm, które zajmują się sprzedażą wysyłkową

Katalog jest unikalną publikacją treści i contentu, które mają charakter promocyjny. Zawarte w nim informacje na temat oferty firmy i jej asortymentu są wskazówką do złożenia zamówienia i podjęcia współpracy. To pierwszy krok zmierzający do realizacji planów sprzedażowych przedsiębiorstwa. Katalog na ogół przypomina kolorowe czasopismo lub broszurę. Może mieć mniej już bardziej rozbudowaną formę i, w zależności od specyfiki branży, określoną ilość zdjęć, grafik i treści.

Interesuje Cię druk katalogów lub czasopism? Wejdź na adres: http://www.elanders.pl/co-drukujemy/druk-czasopism

Druk katalogów – skuteczna promocja firmy i jej produktów

Katalog, który trafia do potencjalnego klienta powinien być przede wszystkim zauważony. W tym celu istotne jest zwiększenie jego widoczności poprzez zwrócenie uwagi na usługi poligraficzne. Drukowanie katalogu w wiodącej drukarni pozwala zadbać o najmniejsze detale, które wpływają na estetykę.
Profesjonalne drukowanie katalogów stanowi istotny element zarządzania identyfikacją wizerunkową przedsiębiorstwa. Znaczenie mają, więc takie kwestie jak:
– rodzaj papieru (kredowy matowy lub z połyskiem);
– gramatura papieru (na ogół okładka jest wykonana z papieru o wyższej gramaturze niż pozostała część katalogu, choć nie jest to standardem, ponieważ np. w broszurach stosuje się papier o takiej samej gramaturze w środku i na okładce);
– wykończenie okładki (najpopularniejsze rozwiązania to okładki pokryte folią matową lub błyszczącą);
– rodzaj użytych zszywek (płaskie lub z oczkami).
I inne.

Zwracanie uwagi na wysoki jakościowo wydruk w przypadku katalogów dla firm oferujących sprzedaż wysyłkową ma znaczenie wizerunkowe i sprzedażowe. To przede wszystkim możliwość zwrócenia na siebie uwagi, a tym samym pozyskania nowych klientów, utrzymania obecnych i umocnienia swojej pozycji na rynku.